onsdag 6. august 2014

"Nye" lyseblå nattbord

Etter å ha saumfart brukthandler endte jeg til slutt opp med to passende nattbord til vårt soverom. De er ikke like, men malt med samme farger og med like knotter, så passer de flott sammen:)


Fargen heter "regnsky". Vi skulle egentlig bruke den på rommet til storegull, men syntes det så for lilla ut da vi kom i gang med malingen. Men jeg har falt helt for fargen når jeg bruker den på møbler.


Valget av en blå farge er inspirert av blåfargen jeg har funnet på flere elementer på gården. Fargen henter også igjen fargetonene i flisene i gangen.




Jeg liker fargen så godt på gamle møbler. Ser bare på denne taburetten, som også er et bruktkjøpt.


Jeg har i dag malt et par møbler til. Bare vent og se:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du legger igjen noen ord:)