lørdag 2. august 2014

Mer arvegods

I går skrev jeg om dynamittkassen etter farfar, som nå har fått nytt liv som bokkasse på rommet til storegull. I verkstedet til farfar fant jeg også en gammel krydderhylle. Jeg måtte smile da jeg så hyllen, for i skuffene lå det spikre og skruer sortert etter type. Farfar var så ryddig og tok alltid så godt vare på tingene sine, så dette overrasket meg ikke.


Nå står hyllen på min kjøkkenbenk. Den er malt et strøk med kalkmaling og er skikkelig kul med sin betonglook. Og full av minner:)


I dag har jeg vært en snartur til Sverige. Fant Tilda-stoff på tilbud på Panduro. 70 % avslag. Var som å være i godtebutikken. Kom hjem med 7 meter nydelig stoff til under 300 kroner. Fantastisk!


I dag har jeg fylt skuffene i krydderhyllen med krydder og festet "navnelapper" på fronten.


Klarte ikke å holde igjen med nytt stoff i posen heller, så 4 stoler er raskt trukket om. Mon tro om jeg må frem med symaskinen i morgen:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du legger igjen noen ord:)