fredag 1. august 2014

DIY: Bokkasse av dynamitt

For snart 4 år siden mistet jeg min kjære farfar. I fjor tok jeg derfor en rundtur i det gamle verkstedet hans for å se om det var noe der jeg kunne ta med meg inn i huset, som en minne om ham. Inntil veggen sto en gammel dynamittkasse. Godt bevart, nydelig i fargen og kjempekul.


Min eldste sønn rakk å møte sin oldefar før han døde, så kassen har nå fått hjul fra Ikea og fungerer nå som bokkasse ved sengen på gutterommet. Skikkelig kult med dynamitt vet dere:) Jeg var nylig og besøkte farmor, og det var tydelig at hun syntes det var stas at farfar sin kasse var tatt i bruk igjen.
Det er slike ting som har verdi...


I morgen skal dere få se hva mer jeg fant:)

Jobber også med innlegg om selve restaureringsprosessen.
Må bare få samlet og sortert alle bildene vi har tatt.

Nyt været og så blogges vi:)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du legger igjen noen ord:)