onsdag 30. juli 2014

VELKOMMEN INN

De som har fulgt oss igjennom restaureringsprosessen på Facebook har sett at vi nå har flyttet inn. Alt er ikke på plass enda, men vi legger noen brikker i puzzlespillet hver dag. Tenkte i den forbindelse å ta opp igjen bloggingen, for nå rekker litt mer enn kun å publisere bilder fortløpende.
Det gleder jeg meg til:)


Selv om det står igjen litt siste finish på listverk og annet i huset, så har jeg ikke klart å holde igjen med de små interiørprosjektene. Som prinsessens nye skuvseng. Den byttet jeg til meg for et par år siden. Jeg hadde en stol jeg ikke hadde plass til og fikk tilbud om denne sengen tilbake. Et kupp! Nå er sengen malt og på plass på jenterommet:)


Sjekk det flotte lakenet jeg fant på Epla. God kvalitet og ser nesten ikke brukt ut. Fant et i lilla også, samt et blått til storebror. Elsker det! Prinsessen har nå sovet første natt i sengen og den falt i smak. Hun rullet rundt og koste seg.

Tenkte jeg skulle ta dere med på en liten reise gjennom restaureringen i de neste innleggene. Har mange før og etter-bilder:) Her er en liten smakebit fra kjøkkenet....


Nyt sommerdagene:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du legger igjen noen ord:)