torsdag 31. juli 2014

DIY: Lekekjøkken av gammelt nattbord


Arbeidet på prinsesserommet fortsetter. Lille trille er kun 2 år, men er alalrede langt inne i rollelekens verden. Hun kokkelerer, serverer og "drikker" kaffe. Jeg hadde et gammelt nattbord stående, som jeg hev meg rundt og malte. Kokeplatene er malt med en skvett tavlemaling jeg hadde stående. Knottene er fra Europris og koster omlag 50-lappen. Grunnet designet på nattbordet får jeg ikke borret hull og skrudd de fast, så knottene er limt fast.


Forhenget har jeg sydd av Tilda-stoff, som kom ferdig klippet i kvadratiske lapper. Så nå er det en liten jente som koser seg på rommet sitt:)


Nå skal jeg finne frem symaskinen igjen- Vinduene på soverommet er 94,5 cm x 94,5 cm. Ikke akkurat standard mål for liftgardiner. Så nå må jeg til pers. Blir deilig å bli kvitt håndklærne som henger der for øyeblikket;)

Ha en super dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du legger igjen noen ord:)