tirsdag 30. april 2013

1. SELGE LEILIGHET: Done!


ENDELIG er første steg på veien mot restaureringen unnagjort. Jeg har solgt min gamle leilighet slik at vi nå har bedre økonomiske vilkår inn i et nytt lån. DEILIG:)


Kviks populære landkjøkken "Rimini"

Jeg var så heldig å komme i kontakt med en kjøper uavhengig av megler og solgte privat. Planen var også å male leiligheten før salg, men den nye kjøperen ville pusse opp selv. Dermed gikk salget veldig fort, og det uten å bruke mange timer i leiligheten. Det er en fantastisk følelse:)



"Bodbyn" fra Ikea

I mellomtiden har vi kommet frem til at vi ønsker å tegne 3 forskjellige kjøkken: Kviks landkjøkken "Rimini" (Kvik har XXL-skap som er både dypere slik at de rommer mer, samt høyere skrog slik at arbeidshøyden blir bedre for oss over 180 cm), "Country White" fra Nordsjøkjøkken og Ikeas nye kjøkkenløsning METOD med dørene Grytnäs eller Bodbyn.


"Grytnäs" fra Ikea

Nå skal det utarbeides en anbudsliste og budsjett lages før vi går i banken. Målet er nå å få tatt taket før høstens "regnsesong".


"Country white" fra Nordsjøkjøkken

Vi blogges!:)

PS: Grunnen til min manglende oppdatering den siste måneden er at jeg har begynt å jobbe igjen etter svangerskapspermisjon. Det har tatt meg helt med storm... Men nå går vi sommeren i møte og da fristilles det mer tid til restaureringen:)

4 kommentarer:

  1. Gratulerer med salg! Det er en stor bør fra skuldrene :)
    Og uten megler og oppussing slapp du jo unna mye både arbeid og pengebruk. Nyt følelsen og ha en fin 1.mai :)
    Ingrid

    SvarSlett
  2. Gratulere med salget - ser du kanskje itj trengt å kjøp inn så mang pensla som du nevnt på facebook.
    Herlig følelse å ha fått solgt..
    Lekre kjøkken - jeg drømmer selv - men lar det avvente et par år før jeg setter den tanken i kraft her i huset.
    Ønsker deg en flott 1 . mai.
    Klem Mari Johanne

    SvarSlett
  3. Gratulerer med salg! Det er så deilig å få det unnagjort!
    Vi har også lagt ut, men det går tregt foreløpig. Vi får håpe våren og mai drar med seg noen kjøpere!
    :)

    SvarSlett
  4. Hei!

    Hvor har du hentet bildet av ikeakjøkkenet fra? Jeg skal ha dette kjøkkenet, og ELSKER fargen på veggen... Det hadde vært bra å kunne funnet ut hva den fargen heter :-)

    SvarSlett

Så hyggelig at du legger igjen noen ord:)