fredag 1. februar 2013

KONKURRANSE: Uterom

FRANCISKAS VAKRE VERDEN holder i disse dager konkurranse om å være med i boken SANSELIGE ROM. Boken blir en samling av inspirerende og spennende rom, både kjøkken, bad, soverom, barnerom, med mer.

Jeg har allerede sendt inn et bidrag i kategorien KJØKKEN, og nå er det kategorien UTEROM som står på agendaen. Jeg deltar med sommerlige bilder fra min "hjemmelagde" pallelounge.






Bordet har jeg snekret selv av en gammel låvedør jeg fant under Stabburet og gjenbruksmaterialer funnet på gården. Les mer om LÅVEDØRSPROSJEKTET og se FØR-bilder HER.

Håper alle får en strålende helg! Jeg starter alltid helgen med en god og hardt styrkeøkt ute i en park i nærheten. Perfekt start på helgen!

God helg:)

2 kommentarer:

  1. Så fine bilder! Lykke til! klem fra Nina

    SvarSlett
  2. Så koselig uterom du har!!!
    Titter innom for å ønske deg en NydeligFlott helg!
    Klem fra julie :-)

    SvarSlett

Så hyggelig at du legger igjen noen ord:)