onsdag 30. januar 2013

KJØKKEN I SORT-HVITT

OG FØR-BILDER

Jeg har gjort noen forandringer med fargene på kjøkkenet, inspirert av
det "nye" GUTTEROMMET til lille gull.

Kjøkkenbordet med utgang til hagen og utsikt mot jordet

Om sommeren er det mye pastell i huset, men nå som det er vinter har jeg hentet opp fargen fra de sorte gulvflisene. De grå og sorte kjøkkentekstilene er nå fine kontraster mot de hvite veggene og møblene.

Sink gir et rødt uttrykk og passer godt sammen med sort, grått og hvitt

Jeg går fort lei og elsker forandringer. En rask måte å fornye farger og inntrykk på er å skifte stoff på stolputene. Med en stiftepistol er jobben gjort på 1-2-3. Jeg titter alltid oppi restekasser på jakt etter billig stoff, og på den måten har jeg alltid noe liggende når jeg ønsker forandring. Nå har kjøkkenstolene fått sorte blomster, et stoff jeg fant for noen sesonger siden på Ikea.

Krakken i bakgrunnen er kjøpt på Bohus for en brøkdel av det en Tolix koster

Den grå pusen Cantona passer perfekt inn i fargepaletten på kjøkkenet:)

Klikk HER hvis du vil se hvordan kjøkkenet så ut før oppussingen.

Fredag blir en spennende dag. Da skal vi inn i hovedhuset og måle alle rommene. Det betyr at jeg kommer til å begynne og skissere rommene allerede nå:)

1 kommentar:

  1. Så koselig kjøkken du har! Flotte kjøkkenbilder du viser ;-)

    Ha en super ettermiddag og kveld!

    SvarSlett

Så hyggelig at du legger igjen noen ord:)