mandag 24. desember 2012

GOD JUL + VINNER AV GIVEAWAY

Årets juletre med en sinkkasse som skjuler juletrefoten.
Dermed klarer ikke den lille prinsessen å få fingrene i vannet:)


Som lovet skulle jeg trekke vinneren av min giveaway i dag på
SELVESTE JULAFTEN:)

Trommevirvel.... Og den heldige er.... trommevirvel.....
HVERDAGSLIV DET GODE LIV

Gratulerer så mye! Send meg en epost til jeanor1@ostfoldfk.no med fullt navn og adresse, så skal jeg få sendt lyktene av gårde:)

Takk til alle som deltok. Jobber med en ny giveaway på nyåret, så følg meg:)

GOD JUL til dere ALLE SAMMEN:)

1 kommentar:

  1. Hurra :o) heldige meg! De lyktene vil passe kjempefint sammen med trollhasselen min som er pyntet med barkestjerner :o) Tusen takk :o) Klem fra Nina

    SvarSlett

Så hyggelig at du legger igjen noen ord:)