torsdag 6. desember 2012

GIVEAWAY

Ja, da er det endelig klart for giveaway. 50.000 sidevisninger og antall følgere som stadig stiger må jo feires. Premien er to lykter med bark på utsiden, som passer til enten telys eller små kubbelys. Utrolig røffe og kule, og jeg synes de passer ekstra godt nå som det er jul:)


Vinneren trekkes på selveste JULAFTEN!!!:)

Alle kan delta, selv de uten blogg. Husk bare å skrive epost i innlegget.

For å delta må du gjøre som følger:
1 lodd for kommentar under dette innlegget
2 lodd for å legge deg til som følger
4 lodd for å ha bilde med link på egen blogg
3 lodd for å følge restaureringen av ØSTRE ROER på Facebook

Totalt er det altså mulig å få 10 lodd. Husk å skrive antall lodd i kommentaren:)

Masse lykke til folkens!

I morgen tidlig reiser jeg til en etterlengtet kjærestetur til Amsterdam. Gleder meg noe enormt. Flyselskapet har imidlertid varslet om store forsinkelser grunnet dårlig vær i Amsterdam, men pytt sann. Skal kose meg uansett:)

Blogges over helgen!

PS: Får ikke godkjent kommentarene deres for publisering før mandag

11 kommentarer:

  1. Jeg tar gjerne et lodd :)

    SvarSlett
  2. JEg tar gjerne et lodd :)

    elisabethbergstol@hotmail.com

    SvarSlett
  3. Heisann.
    Jeg prøver selvsagt med full pott... Flotte besøkstall.
    Gleder meg til å følge deg både her og på FB fremover..
    Håper turen til Amsterdam blir en skikkelig romlemantisk kjærestetur..
    Alle har vi godt av det i blant..
    Klem Mari Johanne

    SvarSlett
  4. Hei :o) Så fin en blogg du har. Jeg har lagt meg til som følger av bloggen din og gleder meg til å bli bedre kjent med den. Følger også meg på FB :o) Ta gjerne en titt inn på min blogg så ser du at jeg også har linket til din giveaway :o) 10 lykkelodd til meg. Klem fra Nina

    SvarSlett
  5. Fine lykter!
    Prøver gjerne lykken med 1 lodd.

    Ha ei fin ny uke!

    Klem fra meg.

    SvarSlett
  6. Desse var skikkelig fine! Eg trekkjer eit lodd:) Ha ein flott dag!

    SvarSlett
  7. Prøver lykken med 1 lodd


    ESB

    SvarSlett
  8. lekker premie. deltar med 7 lodd.

    SvarSlett
  9. jeg vil gjerne være med og tar 3 lodd:)

    SvarSlett
  10. Hei!
    Så hyggelig med Give Away, og jeg er gjerne med i siste liten! 2 lodd på meg da! God Lille Julaften til dere!

    Klem Cathrine :-)

    SvarSlett

Så hyggelig at du legger igjen noen ord:)