torsdag 6. desember 2012

DA BLE DET NYE GARDINER

Som jeg skrev tidligere HER så var jeg ikke hundre prosent fornøyd med gardinene på kjøkkenet. Jeg liker de veldig godt, men etter to høytider med de samme gardinene så ønsket jeg noe nytt.


Gleden var stor da jeg oppdaget at det var salg på kappene i samme serie som gardinlengdene i stua. Så da ble det bestilt kapper både til spisestua og kjøkkenet. Så nå matcher alt sammen:)


Gardinene er kjøpt hos JOTEX, og for 100 cm bredde koster de 69 kroner per stykk. 65 prosent rabatt er ikke verst:) De har mange fine gardiner, også på salg, så jeg anbefaler å ta en titt.

Nå tror jeg at jeg har funnet ut hva som kan være premien i min kommende giveaway, så følg med...

PS: Jeg synes det er utrolig vanskelig å ta bilder av vinduer, så beklager kvaliteten...

1 kommentar:

  1. Hei
    Jeg likte gardinene kjempegodt, lette og luftige! Vi trenger mye lys inn i denne mørke tiden. Heller ikke feil å finne de på salg ;)
    Ha en fin dag
    Janne

    SvarSlett

Så hyggelig at du legger igjen noen ord:)