lørdag 24. november 2012

HURRA, JEG VANT IGJEN!

Jeg har vunnet en ny giveaway, yohoo:) Denne gangen hos CHRISTINES LILLE VERDEN, som er en blogg om blant annet husbygging.


Jeg gleder meg til denne nydelige lykten kommer inn i hus. Den kommer til å bli mye brukt i vinter. Takk så mye, Christine:)

Klokken er nå rett over 07 på en lørdags morgen. En klasvask er allerede godt i gang, to kopper kaffe unnagjort og bloggginnlegg skrevet. Det er i slike stunder man skjønner at man er småbarnsmor, he he.

Men i kveld skal ho mor på julebloggtreff på Røed Gård på Jeløya i Moss, og jeg gledet med ikke noe mindre da jeg i går så PROGRAMMET. Det skal bli utrolig koselig, inspirerende og interessant. Gleder meg veldig!

God helg til alle sammen:)

4 kommentarer:

  1. Er det her det skal være bloggtreff når det står ferdig? Klem fra Ellen.

    SvarSlett
  2. Hei du:) Ja, må nesten prøve på det da, he he. Da har jeg satt litt press på meg selv;) Klem

    SvarSlett
  3. Heisann.
    Tusen takk for i går.. veldig hyggelig.
    Har lagt meg til som følger, og sørga for at bloggen din er på egen lokal bloggliste.. Må jo følg oppussinga på Roer..
    Håper det ble en god natts søvn i natt..

    Stor klem fra Mari Johanne

    SvarSlett
  4. Hei Mari Johanne:) Ja, tusen takk for lørdag kveld, det var utrolig koselig:) Lokal bloggliste er en veldig god ide. Det skal jeg også prøve å få laget! Stor klem tilbake

    SvarSlett

Så hyggelig at du legger igjen noen ord:)