fredag 23. november 2012

BARNEROM: Gammel skuvseng

Oj som tiden flyr. Med treninger, studier, mann og barn går tiden så fort at VIPS er det over en uke siden forrige blogginnlegg. I dag tenkte jeg at jeg skulle vise dere et bruktfunn, eller rettere sagt en skuvseng jeg har byttet til meg mot en stol jeg hadde malt og trukket om.


Den trenger en runde med pussepapiret og malekosten, men den kommer til å bli nydelig på prinsesserommet i hovedhuset. Sengen er ikke for høy eller for stor, og kommer derfor til å passe perfekt i et rom med skråtak. Nå driver jeg og funderer på hvilken farge jeg skal velge. Leker litt med tanken på en dus pastellfarge, og da ikke nødvendigvis rosa. En annen løsning jeg vurderer er å male sengen hvit, for deretter å tapetsere kortendene med litt fargerik tapet.

Tar gjerne i mot andre forslag:)


Nå skal jeg skrive ferdig siste arbeidskravet mitt før hjemmeeksamen starter
7. desember. Det betyr at jeg har eksamen hengende over meg i julen,
grøss og gru.

Lover å skrive litt om tilskudd til verneverdige bygninger snart,
men tiden flyr jo fra meg her:)

Ha en fin dag og helg alle sammen!

5 kommentarer:

  1. Litt info om treffet
    http://lizasverden.blogspot.no/2012/11/julebloggteffets-program.html
    Klem
    Liza

    SvarSlett
  2. Hei :) Jeg har pusset opp en slik seng til ei lita prinsesse,den ble knall tøff med rosa farge og tapetserte imed tøff dyretapet på utsiden. Kan gjerne sende deg bilde hvis du ønsker å se :)

    SvarSlett
  3. Hei du:) Ja, send meg gjerne bilde, takk:) Eposten min står under KONTAKT i menyen! God helg:)

    SvarSlett
  4. Da er bilde sendt :) Har kun sendt deg bilde, skjønner ikke helt mailen fra mobilen ;) Men lykke til med oppussingen av send,hadde vært moro å sett bilde av hvordan din blir! Har også sett dem hvitmalte med bare enkle wallstickers eller navn på barnet og dato. Flott blogg :)
    Lillen

    SvarSlett

Så hyggelig at du legger igjen noen ord:)