fredag 12. oktober 2012

JUL HELE ÅRET?

Jeg har hatt veldig sans for pasteller de siste årene, og rødt har derfor kun kommet frem ved juletider. Og når det røde inntar huset er da også virkelig jul i heimen:) I fjor jul var jeg såpass fornøyd med noe av det jeg dekorerte med at det at det aldri ble ryddet vekk. Sinkhusene står i vinduskarmen og englevingene henger på veggen. Og i stuen henger den røde kransen fortsatt på det gamle speilet.


I gangen henger det rødstripete hjerter på hvitmalte kvister. Disse har ønsket gjester velkommen i et helt år nå.


Jeg har lenge ønsket meg et koppestativ, og da jeg nylig oppdaget et på tilbud så slo jeg til. Og stativet, ja det er rødt!


Ettersom det tydeligvis fortsatt er jul her i huset, og en ny juletid nærmer seg, så var det bare å rydde plass til stativet på benken. Lattekoppene fra Greengate ble hentet frem fra skapet, inkludert de røde julekoppene. Som dere ser så har jeg litt vanskelig for å bestemme meg for hvilken kopp jeg liker best, så har kjøpt litt av hvert:)


I en hektisk hverdag er det kanskje på tide å begynne juleforberedelsene allerede nå, for å sikre at jeg blir ferdig i tide. Og etter jul, ja da lover jeg at årets jul skal ryddes vekk:)


2 kommentarer:

  1. Når mørket sniker seg på og gradestokken sniker seg under null, ja da kommer julestemningen snikende. Jeg er ferdig med så og si alle julegavene, men har enda ikke kjøpt noe pynt til årets jul - og det skal enda få vente litt :-) Så fine ting som du viser kan jo helt klart henge fremme hele året ;-)

    Ha en fin kveld!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  2. Dejlige fotos du har - specielt den skønne røde vilde krans. God weekend :)

    SvarSlett

Så hyggelig at du legger igjen noen ord:)