torsdag 25. oktober 2012

HEKLET INTERIØR

Når høsten nå har kommet for fullt så er det så deilig å krype opp i sofaen, tenne noen lys, drikke litt god te og kose meg. Mitt problem er bare at jeg ikke klarer å bare sitte der og se ut i luften eller på tv. Jeg må gjøre noe, så for meg er håndarbeid en form for avslapning.

Bordbrikke heklet med fastmasker med stoffgarnet Thraphilo

Flere av dere vet kanskje allerede at jeg er en utålmodig sjel. Når jeg har begynt på et prosjekt, så skal det være ferdig helst I GÅR! Jeg er verken dreven, dyktig eller erfaren, så har først nå kommet over fet hekling. Det går SÅ FORT å få unna et prosjekt på en kveld. Midt i blinken for meg:)

Setetrekk til barkrakk heklet som bestemorrute med stoffgarnet Hooked Zpagetti

Derfor har hus og hjem nå fått litt nytt heklet interiør. Det er jo litt sånn IN for tiden, har jeg lest. Er ikke så opptatt av mote, men mer hva jeg liker og hva jeg synes passer inn i huset.

Et pågående prosjekt heklet med Drops Polaris

Og akkurat nå som det er høst så passer det godt med grove materialer for å bryte opp det hvite interiøret. Det er fortsatt innslag av pastell i heimen, men det er spennende å prøve nye kombinasjoner.

I morgen skal jeg visere dere noe aldeles nydelig, som jeg fikk i posten i går:)

Vi blogges!

1 kommentar:

  1. Så masse fint!
    Digger hjemmelaget ting:)

    Jeg har en giveaway på happylights:)
    Ta en tur innom bloggen min så får du se:)
    Ha en fin dag videre skjønne deg:)
    Klem fra Janne

    SvarSlett

Så hyggelig at du legger igjen noen ord:)