fredag 26. oktober 2012

FOR ET VAKKERT DYNETREKK

For en tid tilbake kom jeg over en utrolig inspirerende dansk blogg. Den heter VELKOMMEN HOS INDRETNING MED FARVER, og Susi som står bak bloggen har en forkjærlighet for Greengate og Maileg. Her er det farger i lange baner, og bloggen inspirerer til å ta i bruk farger i eget hjem. Jeg lar meg i hvert fall inspirere når jeg nå tar fatt på planleggingen av
interiøret i hovedhuset på gården.

Hjemmestrikket uro i sprinkelsengen

Jeg oppdaget at Susi har en liten salgsside, og der fant jeg det vakreste dynetrekket til min lille prinsesse. For 50 kroner ble det mitt. Er det ikke bare aldeles nydelig?!?

Nydelig dynetrekk til barneseng

Jeg bare elsker fargen, som heller litt mot korall. For ikke å snakke om mønsteret. Det tok ikke lang tid etter at pakken kom i postkassen før dynetrekket var på plass i sprinkelsengen:)

Dynetrekket passet perfekt

Susi med flere står også bak en GREENGATE FANGRUPPE på Facebook. Her kan man blant annet selge og kjøpe Greengate, for eksempel hvis man er på jakt etter et design som ikke lenger er i produksjon.

Rosa hjerte hører til hos en prinsesse

I dag skinner solen. Sammen med en herlig sommerdag er nok solen kombinert med skarp høstluft mitt favorittvær. Lille prinsessen, som ble 6 måneder for to dager siden (allerede), ligger nå og sover ute i vognen. Jeg skal sette meg i sofaen og lese litt pensum med en god kopp kaffe. Og da passer det vel med et lattekrus fra Greengate:)

Vi blogges!


3 kommentarer:

  1. så lekkert sengetøy!
    Kos deg med kaffikoppen!

    God helg!
    klem fra Idun

    SvarSlett
  2. Det er et nydelig dynetrekk.
    Har hatt et slikt et i stor størrelse.
    Ha ei herlig helg :)

    SvarSlett
  3. Hvor ser det bare hyggeligt ud, det passer jo bare perfekt :-)

    Smukke billeder, man får helt lyst til at putte sig <3

    Tak fordi du linker til mig, det er rigtig sødt af dig...

    Ha´en dejlig weekend

    Knus Susi

    SvarSlett

Så hyggelig at du legger igjen noen ord:)