søndag 28. oktober 2012

EI HELLER FLASKEN MÅ FRYSE

Kulden har kommet! Samtidig med at klokken ble stilt i natt og vi vinket farvel til sommertiden, så kom minusgradene.



Mens mannen er ute og stabler ved kryper jeg opp i sofaen med minstejenta og koser meg med litt puslerier. Når kulden har kommet må jo heller ikke glassflasken fryse. Nå har den derfor fått et grått heklet trekk.


Der står den og lengter etter sommer og sol sammen med noen heklede blomster.


Mannen har hentet ved og driver i dette øyeblikk og stabler det oppå min pallelounge(!). Jeg kunne i utgangspunktet hatt lyst til å lage en koselig uteplass med skinnfell, hvor man kan nyte en kaffekopp i solveggen også i vinter, men nå har veden overtatt mitt domene. Mulig veden får ben å gå på ved en senere anledning når mannen er på jobb...

Nyt søndagen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du legger igjen noen ord:)