mandag 17. september 2012

INSPIRASJON TIL SALGS

Jeg har ryddet litt i bokhyllen min og selger nå flere av mine interiør- og hobbybøker. Ikke fordi jeg har lyst, men fordi det skal gå til inntekt for restaureringen av hovedhuset. Fortjenesten blir som en liten dråpe i havet, sier du? Neida, alle monner drar:) Bøkene er nesten ikke brukt, og flere har jeg kun bladd i en gang. Se annonsen på Finn.no HER.

Bøker til inspirasjon

Innimellom amming og filmstudier, så bruker jeg tiden på å bli inspirert av former og farger i interiøret. Det er så mye jeg synes er fint, så det blir vanskelig å velge hvordan vi skal ha det i hovedhuset. Uansett hva vi til slutt ender opp med så er det ingen tvil om at huset kommer til å ha noen gamle møbler kjøpt på ulike loppemarked eller bruktbutikker. Halve gleden - om ikke mer - er jo å få male og sette disse i stand selv:) Jeg har allerede gjort noen bruktfunn som står i låven, og om litt skal jeg vise dere hvordan jeg har tenkt å bruke disse møblene i hovedhuset. Så følg med:)

Vi blogges!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du legger igjen noen ord:)