fredag 3. august 2012

NIB-UTFORDRING: Kreativ med tekstiler

Denne månedens NIB-utfordring går ut på å vise hvordan man har vært kreativ i bruken av tekstiler i interiøret. Jeg bruker stadig tekstiler til å endre interiøret hjemme, for eksempel ved å trekke om stoler, trekke stoff på lerret eller sy gardiner. Jeg velger imidlertid å delta i denne månedens utfordring med et bilde fra palleloungen i solveggen.

Mengder av pasteller i solveggen

Med gamle, umalte paller og et bord laget av en gammel låvedør og gjenbruksmaterialer funnet på gården, så har uteplassen en ganske grov base. Jeg valgte derfor bevisst å kjøre mengder av puter og tekstiler i pastellfarger for å skape en tydelig kontrast. Madrassene er først trekt med voksduk og deretter rosa laken.

Kontrastfylt pallelounge

I taket over uteplassen, som er en forlengelse av hustaket, henger en fargerik lampe i stoff. Prikken over i'en!

Stofflampe brukt utendørs

Vi blogges!

2 kommentarer:

  1. Lekkert! :)

    Ha en finfin Lørdag, jeg nyter mine siste feriedager før jeg starter på jobb igjen på Mandag :)

    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  2. Så fint hos deg
    Lykke til i utfordringen

    SvarSlett

Så hyggelig at du legger igjen noen ord:)