onsdag 8. august 2012

HJELP: Male eller ikke?

I fjor falt jeg helt pladask for et gammelt skap på Fretex. Da de satte ned prisen slo jeg til. Bare måtte ha det. Det jeg ble helt forelsket i var faktisk dem slitte looken og antydningene til det som ser ut som hvit maling som er slitt av.


Nå som prinsessen er blitt 3 måneder har jeg flyttet ut av rommmet hennes. Dermed er det nå plass til et hølyskap der inne. Planen er altså at dette skapet skal inn der og brukes som klesskap.


Men jeg er veldig usikker på om jeg skal male det. Er det fint slik det er? Eller ser det bare slitt ut?


Bilder fra prinsesserommet kan dere se HER

Hjeeeeelp!!!!

2 kommentarer:

  1. Jeg tror kanskje at jeg ville malt skapet hvitt, men latt det slitte panelet med avskallet hvitmaling være som det er?? hmm... kjempefint skap var det i alle fall! :)

    SvarSlett
  2. Hei Jeanine :)
    Så herlig skap du har kjøpt deg her ღ
    Jeg tror jeg ville ha malt dette. Jeg
    er egentlig i mot å male når ting ser
    fint ut som de er... men tror det hadde
    vært finest :) Lykke til med valget, så
    titter jeg innom igjen å ser hvordan det
    blir :) Ha en fortsatt fin uke, klem fra
    Mette

    SvarSlett

Så hyggelig at du legger igjen noen ord:)