tirsdag 28. august 2012

BACK in business!

Den lille prinsessen elsket å ligge på magen på solsengen og se på livet ved bassengkanten. Hun ser jo litt pussig ut med den bare ringen rundt hodet. Er født med mye hår, men leter etter pupp om natta se;)

De som følger meg har kanskje oppdaget at jeg har vært litt fraværende den siste uken. Det skyldes en etterlengtet ferietur til varmere strøk, nærmere bestemt Rhodos. Jeg er varsom med å annonsere slikt i offentlighet i forkant, i frykt for at noen kunne tenke seg å ta en titt inni huset vårt mens vi er borte, men nå vet dere altså hvorfor det har vært stille her siden forrige fredag:)

Man blir litt slått ut i varmen, og da er kosen god å ha

Lille gull og den lille prinsessen koste seg i varmen. Var stort sett over 40 grader, men det gjør ingenting når man har basseng og kan få tasse rundt nesten uten klær. Som nybakt tobarnsmor tenkte jeg i mitt stille sinn at det sannelig er godt at ingen på hotellet visste hvem jeg var, der jeg hadde presset med inn i en bikinibukse i en størrelse større enn idealstørrelsen, he he.

Søskenkjærlighet

Det var en flott ferietur. Bare synd at vogna så slik ut da vi landet i Norge. Forhåpentligvis får vi erstattet den.

Flyplasspersonalet brukte ordet "most" da de så vogna

Fremover har jeg plan om at det blir fokus på planleggingen av restaureringen av hovedhuset på gården. Det blir spennende:)

Vi blogges:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du legger igjen noen ord:)