mandag 25. juni 2012

TIPS: Blomstrete radio

Når jeg i sommer skal nyte min nye uteplass, som nå er ferdig og kun må innredes, så må jeg ha en radio. Om sommeren er jeg i det blomstrende hjørnet, så da må det vel være perfekt med en blomstrete radio...


Nydelig design på radio fra Clas Ohlson.
Den fins også med rosa bunnfarge.


Denne radioens design minner meg veldig om Roberts radio, men er mye billigere. Jeg kom over den på Clas Ohlson og den koster kun 299 kroner. Romantisk design. Perfekt:)


Gleder meg til tonene skal runge ut av min blomstrete radio

Den lille prinsessen på 8 uker har hatt 40 i feber i et par dager, så jeg har ikke fått startet på dekoreringen av uteplassen enda. Været er heller ikke supert om dagen. Imens holder jeg både oss og tomatplantene innendørs til solen titter frem igjen.


Ingenting er bedre enn tomater i sommersalaten

En sommer i solveggen med tomatplanter kun en armlengde unna. Det skal bli deilig:)


Tomatplantene vokser så fort at de nå har nådd taket alt. De trenger sårt sol og sommer slik at de kan komme seg ut i solveggen.

Og jaggu ser det ut til at det blir en paprika eller to i sommersalaten også.


Paprika i vinduskarmen er visst en god kombinasjon. Den vokser og vokser.

I kveld er målet at jeg skal trekke om madrassene som skal ligge på pallesofaen min ute. Skal bruke voksduk, så blir spennende å se om jeg får det til.

Vi blogges:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du legger igjen noen ord:)