søndag 22. april 2012

VOGNTEPPET ER FERDIG. Det var jo IKKE planen!

Da jeg begynte på vognteppet med bestemorruter for kort tid siden var planen at det IKKE skulle bli ferdig før fødselen. I dag ble det ferdig, og det betyr at jeg ikke har født enda. Argh!

Vognteppet ligger nå som sengeteppe i vuggen

Fargevalget for teppet er inspirert av et vognteppe heklet av CISSEMOSSE.

Teppet bstår av 20 heklede lapper

Oppskrift på bestemorruter kan dere finne HER.

Teppet har en hvit bord rundt kanten

Jeg har tidligere heklet et lignende vognteppe, men syntes ikke sammenheklingen ble pen. Jeg valgte derfor å sy denne gangen og brukte DENNE forklaringen på DROPS. Jeg synes resultatet ble ganske så bra.

Nå kan du komme lille prinsesse

Er i dag tre dager over termin og sykehuset skal ringe i morgen for å gi meg overtidskontroll. Har ingen planer om å la de gi meg en time i slutten av uken, for å si det sånn. Nok er nok!

Men planen er jo å føde i natt da. Derfor har jeg nå skrubbet hele kroppen, vasket håret og lagt ansiktsmaske, slik at jeg er fresh til å ta imot min lille prinsesse:)

5 kommentarer:

  1. så utrolig fint hekleteppe!
    lykke til med fødsel i natt:P

    klem ellemell

    SvarSlett
  2. Hei.
    Flott teppe du har heklet, søte og delikate farger.
    Lykke til i den kommende tiden :-)))

    SvarSlett
  3. Så utrolig fint teppet ble!

    Lykke til i natt :) hihihi håper at prinsessa kommer nå snart!!

    SvarSlett
  4. Så lekkert teppe :) Får håpe Prinsessen snart er på vei - Lykke til ♥

    SvarSlett
  5. Så visst ikke at innlegget var fra April . . . ;)) Kos deg og nyt tiden med den lille <3

    SvarSlett

Så hyggelig at du legger igjen noen ord:)