torsdag 12. april 2012

VENTER OG VENTER...rugetiden er ikke over!

Det er nøyaktig en uke igjen til termin og jeg ruger fortsatt. Ventetiden har blitt lang denne gangen. Vektøkningen har gjort at muskulaturen i ryggen ikke har det noe særlig. Det å sitte og ligge i lange perioder er ikke noe deilig. Det blir lite med søvn på natten og dagene tilbringes på bena. Det blir man SLITEN av merker jeg. Dette har gjort at jeg heller ikke har orket å sitte mye ved PC'en å blogge heller.

Oppblåsbar seng på prinsesserommet

Men det er utrolig hvor mye jeg får gjort da. Siste prosjekt er en liten seng til ho mor inne på prinsesserommet. En oppblåsbar madrass til under 300 kroner fra Jysk med innebygd pumpe. Utrolig lettvint. Rask å blåse opp, fin størrelse og høyde og faktisk også komfortabel.

Herlige farger fra på tekstiler fra Greengate

Tekstilene er fra Greengate, som jeg har kjøpt på salg de siste årene og spart til en gyllen anledning. Som for eksempel et prinsesserom:)

Mon tro om jeg skal gå ut og hoppe litt tau... Vi knottes:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du legger igjen noen ord:)