tirsdag 6. mars 2012

GARDINOPPHENG

I dag kommer et lite tips fra meg. På min snartur innom Ikea kom jeg over en kreativ og dekorativ måte å henge opp gardiner på, nemlig oppheng med plass til to gardinstenger.

VÅGEN veggbeslag fra Ikea til 15 kroner for 2 stk.

To lag med gardiner gir mange kombinasjonsmuligheter. Jeg har valgt en babyrosa gardin bakerst med gjennomsiktig blonde foran.

Dette måtte jeg bare å til prinsesserommet. Jeg hadde allerede rosa gardiner, men med mine nye oppheng ble det nå mulig med blondegardiner utenpå. Akkurat så søtt og yndig som jeg vil ha det:)

Romantisk, søtt og yndig med "rosa blonde" på prinsesserommet.

Blondegardinene er litt lange, men pytt sann:)

Prinsesserommet er nå straks klart for dekorering. Venter bare på at den siste malingsjobben skal tørke før dekoreringen skal starte. Planen er at den nymalte babyvuggen skal komme på plass i kveld:)


3 kommentarer:

  1. Dette ble kjempefint og så billige de opphengene var! Her kommer nok prinsessen til å kose seg :-)

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  2. Hei!
    Fant deg via nib`utfordringen!
    Så vakkert bord du har laget der!
    Måtte liksom kommentere på bloggen din, for jeg leste at du bor i rygge...
    Det gjør jeg og!
    Legger meg til som følger av bloggen din ;-)
    må jo holde sammen, vi fra samme kommune!

    Ønsker deg en NydeligFlott onsdagskveld!!!

    SvarSlett
  3. Ønsker deg en herlig helg ♥
    Vil du vinne 4 nummer av BoligDrøm kan du prøve lykken inne hos meg nå :)
    Klem Anette

    SvarSlett

Så hyggelig at du legger igjen noen ord:)