fredag 25. november 2011

JEG LEVER, men er ikke helt frisk....

Nå er det jaggu lenge siden sist. Som dere ser av forrige innlegg så har den lille prinsessen i magen gjort mamman sin veldig kvalm. Jeg er nå halvveis i svangerskapet og formen er bedre, men fortsatt ikke hundre prosent. Har begynt å jobbe 50 prosent, men det er også alt jeg orker ut året. Ettersom jeg har vært sengeliggende har jeg ikke orket å blogge, og derfor har dere heller ikke fått sett mitt ferdige LÅVEDØRPROSJEKT. Prosjektet er nå flyttet inn i låven da det er et sommermøbel, men jeg lover at dere skal få ta en titt så fort våren kommer:)

Julegateåpning i Rygge 2010

Fremover blir det i stedet litt jul her på bloggen. Kanskje ikke i et høyt tempo, men i det tempoet jeg orker å pynte til jul. Det er første advent allerede førstkommende søndag. Det er rart hvordan et svangerskap går utrolig sakte, mens julen samtidig har kommet som julekvelden på kjerringa. Hjeeeelp, rekker jeg å bli ferdig??? Det eneste som er sikkert er at årets julegateåpning ikke blir lik fjorårets, for her i Rygge blir det bare varmere og varmere om dagen.

Vi knottes når julen begynner å titte frem her på gården:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du legger igjen noen ord:)