tirsdag 6. september 2011

MEGAKVALM babylykke

Jeg vet jeg lovte å vise dere mitt ferdige LÅVEDØRPROSJEKT, men hverdagen ble plutselig snudd opp ned da kvalmen tok meg. Vi venter nemlig et lite gull til i april:) Det er selvfølgelig stor stas, men jeg må minne meg på at det er verdt det hvert minutt her jeg ligger. Kvalm 24 timer i døgnet er utrolig slitsomt.

Alt av prosjekter er derfor lagt på is. Inngangspartiet er ikke ferdig malt, ei heller er vindskiene. LÅVEDØRPROSJEKTET er imidlertid ferdig, men jeg orker ikke å gå ut og ta bilder. Så da vet dere hvorfor jeg har en ufrivillig bloggpause. Håper å komme stereke tilbake når kvalmen er over....

4 kommentarer:

  1. Gratulerer!
    Synd du er så kvalm, men som du sier.. Det er jo verdt det når alt kommer til alt!

    Krysser fingrene for at du slipper å være kvalm så veldig lenge!

    God helg!
    Klem fra
    Laila Johanne

    SvarSlett
  2. Gratulerer så masse! :)

    Jeg var like elendig - prøv POSTAFEN. Du får det reseptfritt på apoteket, jeg fikk det da jeg lå på sykehuset for næring og det hjalp! Eneste som hjelp for meg. ;P

    Masse lykke til!

    SvarSlett
  3. Takk til dere alle:) Vibeke, ja bruker POSTAFEN nå og tror kanskje det lindrer litt. Fikk det av legen. I tillegg bruker jeg sånn akupunkturarmbånd. Skal til akupunktør i morgen, så håper hun kan hjelpe meg ytterligere...:)

    SvarSlett
  4. Gratulerer!! Så gøy med en spire i magen, helt utrolig! Jeg for min del har nok med to gutter, og har stopper der. Bøyer meg i støvet for alle som klarer fler.. hehe.. Håper kvalmen vil avta og formen blir bedre! Gleder meg til å se låvedøra prosjektet.. ;) Ha en god dag! klem

    SvarSlett

Så hyggelig at du legger igjen noen ord:)