onsdag 10. august 2011

TOLIX-kopier

TOLIX-taburettene er utrolig stilfulle og passer godt som en industriell detalj i den hvite landstilen. Men slike franske designstoler er dyre. Så dagens tips er å ta dere en tur til enten SKEIDAR eller BOHUS, for sjekk hva de har på lager:

Skeidars TOPIC KRAKK til 399 kroner.
Fins i sort, grå, hvit og lilla



Bohus sin KRAKOW KRAKK til 399 kroner. Fins i grå og hvit, og i annonsebrosjyren jeg fikk i posten også pastellrosa

Begge variantene fins i flere farger. Og hvis jeg husker rett, så er Bohus sine krakker på salg til 299 kroner akkurat nå:)

I morgen får dere første titt på mitt siste prosjekt med låvedøren og materialene jeg har funnet unner Stabburet.



5 kommentarer:

  1. Disse var veldig fine ;))
    Så spennende, gleder meg for å se prosjektet ditt!! ;)
    Ønsker deg en skjønn natt!!
    Klemmer,
    Anki

    SvarSlett
  2. Kjempefine disse her..kan de stables oppå hverandre mon tro?
    Spent på ditt neste prosjekt:)
    Håper du har hatt en koselig sommer..
    klemklem på deg

    SvarSlett
  3. Hei:) Skal på Skeidar og Bohus nå, så kan sjekke:)

    SvarSlett
  4. Hei igjen:) Stolene ser helt like ut både hos Skeidar og Bohus, og de kan stables:)

    SvarSlett
  5. Hei og takk for koselig kommentar hos meg..Trærne er ikke ekte, men ganske så naturtro...og ikke minst altfor dyre, men flotte :)

    Flotte de krakkene fra Skeidar!

    Ha ei fin helg!

    Merete

    SvarSlett

Så hyggelig at du legger igjen noen ord:)