torsdag 11. august 2011

En sniktitt på mitt LÅVEDØRPROSJEKT

Materialene til mitt LÅVEDØRPROSJEKT

Etter mye saging og snekring - og voksende muskler i armene (kan jo håpe, he he) - er mitt LÅVEDØRPROSJEKT nesten ferdig. Det ble litt prøving og feiling, men til slutt fant jeg en løsning som gjør at PROSJEKTET er stabilt.

Denne løsningen forkastet jeg da det ble for stor belastning på spikrene og hele PROSJEKTET ble skjevt

Dette ble den beste løsningen

Gjenbruksmaterialene jeg fant under stabburet er av den gamle skolen og gjør at PROSJEKTET er MEGET TUNGT. Da himmelen plutselig åpnet seg her for to dager siden hadde jeg ikke sjans i havet til å flytte det under tak alene. Prøvde og prøvde, men måtte fortvilet se at LÅVEDØRPROSJEKTET ble vått. Men nå er det tørt igjen og de første strøkene med Jotuns ENGFIOL er påført.

Her ligger LÅVEDØRPROSJEKTET til tørk

Jeg hadde håpet at fargen ble litt tydeligere pastell-lilla, og ikke hvitaktig, men det blir nok bra sammen med hvitt dekor likevel:) Nå er resten opp til solen før underverket er ferdig. Og mens PROSJEKTET soler seg går jeg ned på kne og maler grunnmur med baken i været. God fornøyelse kjøre naboer:)

PS: Dere har sikkert fått en anelse nå var LÅVEDØRPROSJEKTET mitt skal bli, men håper det ferdige resultatet blir spennende likevel:)

1 kommentar:

Så hyggelig at du legger igjen noen ord:)