onsdag 20. juli 2011

NYDELIGE VOKSDUKER

Nå som jeg driver og maler huset har jeg begynt å drømme om pastellfarger også i hagen. Med oransje hus har ingenting jeg har gjort blitt fint nok, og i hvert fall ikke egnet for blogging. For hva passer egentlig med oransje?:) Men nå som huset blir lyst drømmer jeg hele dagen om den HERLIGE og LANDLIGE hagen.

I dag drømmer jeg om voksduker. HERLIGE voksduker. NYDELIGE voksduker. FANTASTISKE voksduker. I PASTELLFARGER. Voksduker som kan skjule utemøblene i GRØNN HARDPLAST, kremt...

Det er mange butikker, også nettbutikker, som har voksduker, men foreløpig fant jeg det beste utvalget - og mange av mine NYE favoritter - hos den danske nettbutikken MØLLEGAARDEN. Voksdukene er alle fra Greengate og er et nydelig skue...

Mille pale blue

Kristine pale blue

Dicte beige

Fay pale blue

Kristine beige

Lina pale pink

Star beige

Er de ikke bare helt NYYYYYYDELIGE?:) Jeg har store planer for utemøblement også. Da vi var i Malaysia på bryllupsreise i påsken så jeg sofaer og stoler laget av europaller, og det skal jeg og lage. Det er i hvert fall planen, men på grunn av husmaling tror jeg ikke det blir før neste år:(

I mellomtiden vil kanskje en VOKSDUK fra Greengate gjøre susen? Men hvem????? Jeg liker jo alle. Men har jeg råd? Jeg har en bil som ikke er EU-godkjent, men voksdukene er jo så fine. Elle melle, voksduk eller bil..... Hmmmm, voksduk?

Vi blogges:)

1 kommentar:

  1. De voksdukene var kjempefine.
    Fikk lyst på en selv jeg til utebordet mitt. :)
    Ønsker deg en fin dag.

    SvarSlett

Så hyggelig at du legger igjen noen ord:)