tirsdag 12. juli 2011

BYE BYE ORANSJE

ENDELIG er vi i gang! ENDELIG er det slutt på å bli kvalm når jeg parkerer bilen og ser den grusomme fargen på huset vårt. BYE BYE ORANSJE!!!! Denne fargen er også årsaken til at jeg konsekvent IKKE har blogget med bilder av huset. Det passer liksom ikke inn i den hvite landstilen kan du si, he he.

Den nye fargen blir Jotuns SKUMRING. Den har en anelse grått i seg, så tror det blir flott med hvite karmer. Ny hvit ytterdør er også bestilt. Det er kanskje litt sært, men nå tror jeg faktisk at jeg kommer til å sitte mer ute. Litt koseligere nå:)

Vi er nesten ferdig med ett strøk på hele huset. Det har egentlig gått veldig fort, så håper og tror at jeg skal rekke to strøk i løpet av sommeren. Det eneste som kan hindre meg er været. Med et SÅ ustabilt vært som vi har nå er det vanskelig å planlegge maling av hus...

Ha en fortsatt god sommer - inntil vi blogges igjen:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du legger igjen noen ord:)