søndag 13. mars 2011

Eggvarmere til EMMELINE

Bloggeren EMMELINE har fått i oppdrag av NRK å pynte Førkveld sitt påskestudio. Hun sendte derfor en utfordring til alle i Blogglandia om de kunne tenkte seg å donere noen kreasjoner som kan pryde NRK sitt studio.

Jeg er ingen superhekler eller superstrikker eller supersyer, men jeg syntes utfordringen var spennende. Og etter en rask googling på nett fant jeg en enkel oppskrift på eggvarmere. Så enkel at selv mine (manglende) evner klarte å gjøre sin egen vri og føye til en kantbord nederst og en snor i toppen:)

Jeg er ikke så glad i den originale påskegule fargen, så mitt fargevalg ble i stedet pastellgul. Så nå er 4 pastellgule eggvarmere på vei i posten til familien Emmeline:)


Hvis DU også vil bli donorer, så kan dere lese mer HER.

GOD SØNDAG:)

3 kommentarer:

  1. Så utrolig flotte de ble:):):) Tusen takk Jeanine. Du er bare flink og veldig grei!!!

    SvarSlett
  2. koselige gule egghatter du har laget....
    klem..Ellen

    SvarSlett
  3. De ble kjempe fine!

    I dag stikker jeg bare innom for å si at har en Award til deg på bloggen min. Håper du vil ta i mot den!

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett

Så hyggelig at du legger igjen noen ord:)