torsdag 10. februar 2011

Endelig eier jeg et FLUESKAP

Det er ingen overdrivelse at jeg har ønsket meg et flueskap leeeeenge. Da nyhetsbrevet til BOLIGFRYD ankom inboksen min forleden klarte jeg ikke beherske meg lenger. DER under NYHETER lå MITT FLUESKAP. 1 minutt tok det fra jeg leste nyhetsbrevet til flueskapet var bestilt, he he.


Nå står det på benken og jeg er VELDIG fornøyd. Benken har fått et småmøbel, men også blitt mye ryddigere.

Flueskapet rommer nå herlige muffinsformer, kjøkkenhåndkler, mugger og dekorative skjeer fra Greengate.



Ha en flott kveld videre!

8 kommentarer:

  1. Grattis så masse...kjempefint er det...
    klemklem

    SvarSlett
  2. Så fint! Veldig mye fint inne i skapet også!
    Klem fra Igi

    SvarSlett
  3. Virkelig nyyydelig! :) Flueskap står på min ønskeliste også! ;) Ha en fin kveld!

    klem Frøken H

    SvarSlett
  4. Samme som eg har, og det er kjempefint!!☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  5. Så flott det er :D Og så fine ting du har lagt inne i den :D
    Håper du får en flott helg! :) Jeg legger deg til på følger :)
    Klem fra Malin

    SvarSlett
  6. Ja et flueskap er på min ønskeliste også..Har tittet litt igjennom bloggen din og må si jeg er veldig misunnelig på turen du skal på.. Heldig er du, og mange gode venner har du også..
    Lykke til, jeg titter nok innom deg igjen..

    SvarSlett
  7. Koselig flueskap..
    Happy Valentine til deg.
    Klem...Ellen

    SvarSlett
  8. jeg har nettopp også kjøpt meg flueskap fra bolifryd. juhu! Det er så fint!!!

    Fant bloggen din da jeg googlet bestemorruter, og legger meg til som følger. Nydelig blogg med herlig inspirasjon!

    Nattaklem fra Trine

    SvarSlett

Så hyggelig at du legger igjen noen ord:)