mandag 24. januar 2011

GRÅTT, BLONDER OG BLOMSTER

Her går det unna! Lille gull er på kattejakt, men oppdraget er blitt vanskeligere nå som pusene har en stor duk å gjemme seg under.

Da er julen endelig ryddet helt vekk i heimen. Gavekortene jeg fikk til jul er brukt hos Dorothea (bombe) for å oppdatere kjøkkenet. Hos oss er det nå gråtoner på kjøkkenet, kombinert med blonder og blomster. Synes Greengates kombinasjoner av grått, hvitt og rosa blomster er aldeles nydelig.

Jeg har frem til nå brukt løpere og mindre duker på bordene, men denne vinteren har kjøkkenbordet fått en stor grå duk med blonder fra Chic Antique. En duk som matcher trekket på strykebrettet, og det er jo ikke å forrakte, he he.

Oppå duken har jeg brukt det som ser ut til å være en innkjøpsliste fra en fransk butikk som brikke. Den er utrolig dekorativ. Jeg prøvde å ramme den inn, men det fikk ikke den looken jeg ønsket. Den passet mye bedre som brikke på kjøkkenbordet:)

Kjøkkenhyllen er blitt dekorert med søte hjerter fra Greengate. Også de i gråtoner med rosa blomster.

Kjøkkenvinduene har fått nye liftgardiner fra Sia.

Jeg synes flasker inspirert av gamle melkeflasker er utrolig skjønne. Disse er fra Kremmerhuset og står på kjøkkenbenken i en trekasse med en herlig pastellgul farge.


Ha en super dag!

8 kommentarer:

  1. Så nydelige bilder fra kjøkkenet dit! Fikk lyst til å finne fram duk og blonder jeg :)
    inspirerende, vakre og varme bilder.

    Ha en fin fin uke
    hilsen fra Katla

    SvarSlett
  2. Flott kjøkken! Elsker fargepaletten din!

    Takk for titten!

    Klem Pvi

    SvarSlett
  3. Å så koselig! Spesielt med han lille i hel pysj og smokk! Håper du har mere lykke en meg med salg av kjolen:) ha en fin dag! Klem fra meg!

    SvarSlett
  4. Så fine bilder du har :D Og så herlig det første var med lille tassen på bilde :D Hehe :D I farta :D

    Ha en flott uke :)

    Klem Malin

    SvarSlett
  5. Grått og rosa og hvitt er bare garantert en slager:)Heldig som har fått så masse nytt...
    kos deg
    klemklem

    SvarSlett
  6. Så¨koselige bilder fra kjøkkenet dit! Grått og rosa er vakkert sammen.
    Klem fra Igi

    SvarSlett
  7. VELDIG mye lekkert her hos deg!! =)

    SvarSlett
  8. Hei hei:)

    Moro å finne flere blogger fra nærmiljøet;)

    Kjempefint hos dere:) Og veldig heldige som skal på så flott reise:) Nydelig nydelig brudekjole også:)

    Klem Lise

    SvarSlett

Så hyggelig at du legger igjen noen ord:)