søndag 28. november 2010

JULEVINDUER

Her hjemme ble første advent markert med at julegardinene ble strøket og hengt opp i stua. I fjor hadde jeg tradisjonelle julegardiner med julenisser på, men i går ønsket jeg en mer stilren look. Valget falt på bolsterstriper.

Gardinene er fra Ellos og jeg ble kjempefornøyd. Rødfargen og teksturen i stoffet er nydelig. Jeg har frem til nå hatt liftgardiner i stuevinduene, og på krokene hang jeg nå søte stoffhjerter fra Kid og hvite kremmerhus. Ble veldig fornøyd med resultatet.

Til slutt ble adventslysene tent.

Så nå er julen så smått kommet til gården:)

5 kommentarer:

  1. Nydelig ble det, og så deilig å være fornøyd selv også!

    Ønsker deg en fortsatt fin søndag med hilsen fra Mimmi-Leone

    SvarSlett
  2. Så utrolig fin du har det Jeanine :) Håper du trives på Glemmen :) Klem

    SvarSlett
  3. Så fint det ble...ja jeg og liker bolsterstriper godt:)
    ha en fin ny uke...
    eddaKlemmer

    SvarSlett
  4. All grunn til å vere fornøgd-kjempefint☺
    Lurer på om det er slike gardiner frå Ellos eg ventar på også, men i liftgardin☺ Skal ha på kjøkkenet☺

    Håpe du får ei fin veke☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  5. Kjempekose gardiner!!!

    Ha en koselig adventstid!!!

    Hilsen
    Marianne

    SvarSlett

Så hyggelig at du legger igjen noen ord:)