mandag 29. november 2010

GARDINER I SKAP

Jeg har to glasskap fra Ikea i stua. Siden min mann er meget HiFi-interessert så har skapet blitt brukt til oppbevaring av CD'er og DVD'er. Etter hvert som stua har blitt mer og mer hvit så har disse skapene sett mer og mer rotete ut. De ble også FOR sorte i fargen.

I dag fikk jeg dermed nok. Jeg fant frem symaskinen og smelte sammen et par hvite gardiner. Jeg festet stoffet med dobbelsidig teip. Sitter godt og veldig enkelt:) ENDELIG er rotet vekk!!!

Plutselig kom også den gamle hvitmalte døra mer til sin rett.

Så nå er det hvitt og nydelig i stua:)

Nå skal det syltes. Laka er kokt og buklisten ligger klar for å surres. HERLIG:)

4 kommentarer:

  1. Oj, så flink du er. Hjemmelaget sylte!!! Wow altså:-)

    Klem fra Karianne

    SvarSlett
  2. Det er veldig lett, Karianne! Du må gjerne få oppskriften?:)

    SvarSlett
  3. Ja takk, det vil jeg veldig gjerne ha:-) Kommer ikke til å lage i år, så vi tar det neste gang vi treffes:-)

    SvarSlett
  4. hehe, så utrolig kreativt med gardiner i slike CD skap!

    Jeg syntes at slikt er avskyelig, hvis kjæresten min hadde gjort noe hadde jeg satt foten ned. (husk, jeg er en mann og har en sterk aversjon mot slike femine greier; spesielt gardiner) :)

    Kompisen min har samme skap, og jeg foreslo sånn solbeskyttelsefilm (for biler), sånn for å gjøre det speilaktig for å skjule ting og jeg mener bestemt at det er en mer maskulin måte å skjule ting på! :p

    Han ville heller vise frem CD/DVD, så det er ikke noe mer å snakke om, men jeg skal gjøre det hos mine CD-skap. Så får han kanskje se selv hva han går glipp av? :) )

    Bare synd at IKEA sluttet å selge slike Bertby CD/DVD-skap, jeg syntes at de er helt nydelige.
    OK de hadde nok vært bedre med en speilaktig dør, men man kan jo ikke få alt man peker på. :D

    Gøyal blogg, jeg elsker å utvide horisonten min, Takk skal du ha som viste meg gardiner på et utenkelig sted, og stol på deg selv når det gjelder smak og stil, til tross for at andre misliker det! :)

    SvarSlett

Så hyggelig at du legger igjen noen ord:)