lørdag 27. november 2010

Dette jobber jeg med!

En snartur innom for å visere dere hva jeg jobber med om dagen. Har tidligere nevnt at jeg driver og lager animasjonsfilm i forbindelse med mine studier og nå er det snart kun en uke til eksamen.

Så her jobbes det døgnet rundt. Det blir derfor lite tid til blogging, spesielt siden jeg har flere rettebunker hengende over meg i tillegg. Men fra og med 1. desember skal det blir JUL JUL JUL og atter JUL her på bloggen. Imens er dere hjertelig velkomne til å se på HJEMMESIDEN FOR ANIMASJONSFILMEN vår, hvor vi har lagt ut informasjon, små animasjonsøvelser, presentert karakterene i filmen og første animerte scene. Husk at dette ikke er laget av proffe, men kun av noen lærere som studerer INNFØRING i animasjonsfilm:)
Ha en strålende lørdag!

2 kommentarer:

Så hyggelig at du legger igjen noen ord:)