fredag 3. september 2010

Se, min GINE....

....den er skjønn som sola. Alt hva jeg eier det er skjønt som den. Det er fordi jeg elsker alt det skjønne, og fordi ho GINE er min venn:)

Endelig er jeg den stolte eier av en gine. Jeg har siklet på disse i LANG tid, men ikke tatt meg råd. Men da jeg fikk et aldri så lite shoppingkick i forrige uke, så lukket jeg øynene, la den i handlekurven og trykket bestill.

Jeg må jo innrømme at jeg i forkant hadde lett etter gode argumenter å komme hjem med. Til slutt falt valget på argumentet om at jeg snart er 30 år. Det er jo klart det må feires!! Så jeg sendte en sms til min mann og sa at jeg hadde bestilt en gave til meg selv fra ham med spørsmål om summen var akseptabel:) Jeg hadde jo allerede trykket send, så i mitt hode skulle jeg jo ha ho gine uansett. Jeg var jo faktisk syk på det tidspunktet og, så i det jeg trykket send var det grunn god nok syntes jeg, he he.

Planen er at ho gine skal stå på soverommet vårt når det er pusset opp, men foreløpig har ho fått plass på det nyoppussede vaskerommet. I mitt nostalgiske hjørne:)

Ha en herlig kveld:)

2 kommentarer:

  1. Grattis..så fiiin:)Og vaskerommet ble supert...flink du er..hva ikke du rekker..
    eddaKlemmer

    SvarSlett
  2. Hihi, rettferdiggjørelse e det viktig å værr god på :o) Gratulera!

    Det hadde forresten vore kjekt om du hadde kikka innom min Give Away: http://kreativimpulsiv.blogspot.com/2010/09/la-oss-sttta-smykkas-sitt.html

    Eg e generelt veldig imot å reklamere for egen Give Away på denna måten, men det e for ein så god sak at eg lar alle prinsipper fare... :o)

    SvarSlett

Så hyggelig at du legger igjen noen ord:)