onsdag 1. september 2010

Krakk ANNO 1892

Neida, jeg er ikke den heldige eier av en en krakk fra 1892, men jeg later som:) Jeg ønsket meg en krakk som mitt lille gull kunne bruke for å nå opp til vasken når han skal vaske de små lankene sine. Etter å ha gjort litt research falt valget på Bekväm trappestige fra Ikea.

Foto: Ikea

Jeg kunne jo strengt tatt beholdt krakken slik den var, men jeg elsker jo å male og være krativ med møbler - og da slapp ikke denne krakken unna den heller. Etter et strøk hvit heftgrunn og en runde med spraymaling i fargen antikkhvit var planen at krakken skulle være ferdig. Men nei, jeg ble ikke helt fortrolig med den. Jeg syntes rett og slett at den var litt kjedelig. Så jeg bestilte et skilt fra BOLIGFRYD som jeg festet med fire sorte nagler. Og vips hadde jeg fått en krakk ANNO 1892! Jeg synes egentlig den ble litt stilig jeg:)



Nå nærmer det seg snart avduking av vaskerommet. Der har det skjedd en enorm forvandling. I tillegg er jeg snart ferdig med et nytt maleprosjekt som jeg begynte på i går. Så det er mer spennende i vente:)

Vil også TAKKE så mye for alle de fine kommentareren jeg får fra dere lesere. Ønsker også HJERTELIG VELKOMMEN til nye følgere. Ser at flere har lagt seg til de siste dagene og det setter jeg STOR pris på!!!! TUSEN TAKK:)

Ønsker dere ALLE en riktig herlig dag videre! Stor klem!

6 kommentarer:

  1. Kjempefin ble den Jeanine...ja jeg kjøpte to bokser maling i går...og prosjektene står i kø:):)
    kos deg og gleder meg til i morgen...
    eddaKlemmer

    SvarSlett
  2. Kjempefin! Smart med skiltet☺
    Har to slike eg og, som skal pimpast litt☺ Måtte ha ein til kvar etasje, orka ikkje bere den med meg opp og ned trappa, hehe☺

    Nyt dagen☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  3. God morgen..
    ja den er fra kremmerhuset..hun kastet rubbel og bit den damen:)heldig for meg...
    nydelige brudebildene dine...hadde ikke fått med det innlegget...var jo borte hele juli og lite blogging...
    du er ordentlig flott brud...grattis som gift:)
    kos deg
    eddaKlemmer

    SvarSlett
  4. Så fin den ble, synes det siste bildet var så fint.

    Hilsen fra Mimmi-leone

    SvarSlett
  5. Så fiiine den blei!

    Eg har nettopp kjøpt ein i svart, men har ikkje bestemt meg for farge ennå :o)

    SvarSlett
  6. Takk takk søte du for grom kommentar:)
    eddaKlemmer

    SvarSlett

Så hyggelig at du legger igjen noen ord:)