tirsdag 7. september 2010

Et vindu i et vindu

Da er et nytt prosjekt ferdig. Jeg synes at gamle vinduer er så vakre og har i hele sommer hatt et avskalet vindu i blomsterbedet ved siden av ytterdøren. Jeg har funnet en del vinduer på gården, men de fleste er for råtne eller ødelagte til at jeg har ønsket å ta det inn i huset. Men i helgen fant jeg et vakkert lite vindu med to "ben".

Etter å ha limt det sammen fikk det et strøk vannbasert heftgrunn.

Jeg tror nesten at heftgrunn og jeg er blitt bestevenner, for jeg synes gammelt treverk skinner så flott igjennoms ved kun ett strøk. Og så trøker det på en time, og det passer supert til en som er så utålmodig etter å se det ferdige resultatet som meg.
Så nå står mitt nye lille vindu inni et av de store vinduene i stua, og det står så pent på mine hjemmesnekrede vindusposter.

Ha en flott dag folkens!

2 kommentarer:

  1. God morgen☺
    Tusen takk for helsing☺☺

    Kjempefint vindu-heldig som har fått tak i slike☺

    Håpe du får ein fin dag☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  2. Kjempefint:)Ja heftgrunner supert...det er det jeg har på spisestustolene ..og kunn et strøk:)
    ha en koselig dag snuppa..
    eddaKlemmer

    SvarSlett

Så hyggelig at du legger igjen noen ord:)