tirsdag 31. august 2010

Min lille engel

Bestilte en wallsticker hos HILDE HEIMDAL med teksten "Min lille engel", som min lille prins skulle få på stolen på rommet sitt. Jeg tok et bilde av den lille stolen i dag tidlig for å sende til Hilde - som takk for god og rask service ved hver eneste bestilling - og da tenkte jeg at jeg jo kunne visere dere resultatet også. Altså en liten engel-hilsen denne morgenen:)

Nå skal min lille engel hentes i barnehagen for å dra til frisøren, og deretter skal jeg hente brudekjolen min som har vært til rens. Nå skal den selges, buhu:( Jeg får trøste meg selv ved å hente ENDA en bestilling fra Hilde Heimdal som ligger og venter på meg på det lokale postkontoret (er snart 30 år se, så gir meg selv litt gaver akkurat nå, he he).

Ha en flott dag:)

5 kommentarer:

  1. God morgen☺

    So koseleg stol☺
    Er så fint med stickers☺

    Nyt dagen☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  2. Flotte stickersene hennes..trenger jeg og:)
    ha en lykkelig dag:)
    eddaKlemmer

    SvarSlett
  3. Så nydelig det ble! :) Hmmm, tror nok jeg må unne meg selv en bestilling derfra også.. Selv om det er lenge til bursdagen min! ;)

    Ha en fin dag!

    klem Frøken H

    SvarSlett
  4. For en koselig blogg du har! Jeg har bladd meg nedover i de siste prosjektene dine, og tror nok jeg må legge meg til som følger så jeg får med meg prosjektene som kommer! :)

    Ønsker seg og dine en god kveld :) *klem idun*

    SvarSlett
  5. Det ble nydelig med skriften på stolen. Søtt, søtt, søtt :)Lykke til med salget av brudeskjolen.
    He en fin uke
    Trude :)

    SvarSlett

Så hyggelig at du legger igjen noen ord:)