tirsdag 17. august 2010

Gammel stol - FØR og ETTER

Jeg har den siste uken vært skikkelig flink og gjennomført mange prosjekter som har liggi på vent. Planen var å presentere det fortløpende for dere, men da jeg plutselig satt her uten PC så ble det i stedet helt stille fra meg.
Men jobbe det har jeg likevel gjort.

Jeg startet med å lage mitt eget provisoriske verksted. Jeg bar alt av maling, møbler og diverse inn i det gamle fjøset og rigget meg til. Det var helt herlig med all den plassen, og da skal jeg si at jeg også var effektiv.
Resultatet er en hel del endringer her hjemme.

I dag tenkte jeg å visere dere en gammel stol jeg fant på Fretex til under 500 kroner. Den har en flott utskjæring i ryggen og på armlenene.


Utålmodig som jeg var valgte jeg å spraymale stolen antikkhvit. Jeg kjøpte deretter stoff med hvite og lyseblå striper og trakk om stolsetet. Med avtagbart sete og en liten stiftepistol så er det gjort på 1-2-3.

Og resultatet ble riktig så bra:)


I morgen skal jeg vise dere hva jeg har gjort med en
skatt jeg fant under stabburet på gården.

Ha en flott kveld og så "blogges" vi i morgen:)

1 kommentar:

  1. Den ble alldeles nyyydelig....åh som jeg misunner deg den fjøsen og arbeidsplassen....
    kos deg
    eddaKlemmer

    SvarSlett

Så hyggelig at du legger igjen noen ord:)