mandag 23. august 2010

Er gyngestolen ferdig?

For nesten 1 år siden fikk jeg en gammel gyngestol i bursdagsgave av min mann. Den er over 100 år gammel og stammer fra USA. Ifølge selgeren har den også fartstid fra Det hvite hus. I forrige uke fikk jeg endelig rotet meg til å lime den sammen og malte første strøk. Jeg synes at det godt kan synes at gyngestolen er så gammel som den er, men er usikker på om jeg likevel bør male ett strøk til? Jeg kan eventuelt kun male mer enkelte steder og la treverket skinne igjennom andre steder? Slik den er nå så skinner treverket igjennom overalt. Men hva synes dere?


Planen er at gyngestolen skal stå på rommet til lille gull slik at vi kan sitte og gynge og lese nattahistorier:)

Innspill tas imot med takk:)

Ha en flott dag:)

4 kommentarer:

  1. Å so spesiell historie gyngestolen har-artig☺
    Slik den ser ut på bildet er den veldig fin☺ Ser ikkje ut som treverket skin so veldig gjennom... Eg er mest glad i møblar der treverket ikkje skin gjennom so eg hadde nok malt den fleire gangar, men det er jo opp til kvar enkelt☺

    Blir koseleg å sitte der å gynge♥

    Klem M♥

    SvarSlett
  2. så moro med historisk gyngestol også fin den ble.. kos deg i den med en god bok eller noe annet godt

    SvarSlett
  3. Jeg synes gyngestolen ble kjempefin! Det er ikke alltid like lett å se på bilder, men jeg tror ikke jeg hadde malt et strøk til..
    Og ekstra spesielt er det jo når stolen har en historie :)
    Ønsker deg en fin kveld! .)

    SvarSlett
  4. Hi, hope it's OK to contact you here. We would love to include your blog on our giveaway search engine: Giveaway Scout (http://www.giveawayscout.com). Have a look and if interested, use our online form to add your blog (http://www.giveawayscout.com/addblog/ ). thanks, Josh

    SvarSlett

Så hyggelig at du legger igjen noen ord:)