fredag 2. juli 2010

And THE WINNER is...

Da er tiden inne for at jeg skal trekke vinneren av min giveaway og en gammel trekasse. Det har vært en stor fornøyelse å lese alle kommentarene dere har lagt igjen. Så mange nye fjes og det er utrolig hyggelig. Er helt overveldet over at så mange har funnet min blogg, og ikke minst at så mange har ønsket å legge seg til som følger. Det setter jeg STOR pris på:)

Nå er altså alle lappene brettet og ligger nå klare i en bolle ved siden av meg. Det har vært totalt 63 ulike personer som har deltatt på giveawayen og i bollen ligger det nå totalt 132 lodd.

Da fyrer jeg løs. Tam, tam, ta tam..... (provisorisk trommevirvel).

Og vinneren eeeeeeer...... CISSEMOSSE!!!!!!!

Gratulerer så mye:) Send meg fullt navn og adresse på epost jeanor1@ostfoldfk.no så skal jeg sende kassen til deg så fort som mulig!!!

TUSEN TAKK til alle som har deltatt, og jeg håper dere alle kommer til å like blogginnleggene mine fremover:) Om 2 uker gifter jeg meg, så mye av tiden frem til da går med til bryllupsplanlegging, men jeg skal prøve å stikke innom med litt småprosjekter underveis.

Ha en fortsatt strålende kveld alle sammen og gratulerer igjen til Cissemosse!:)

3 kommentarer:

  1. Gratulerer til Cissemosse med nydelig trekasse!
    Og gratulerer på forskudd til deg! Bryllup er så utrolig koselig - og især ens eget! :D
    Nyt dagen!
    *Sommerklem*

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye til Cissemosse:-)

    Karianne

    SvarSlett
  3. Gratulerer til vinneren!
    Gratulerer også til deg med din 2-åring og med
    snart bryllup!

    Ønsker deg en fin sommer!!

    Klem

    SvarSlett

Så hyggelig at du legger igjen noen ord:)