fredag 25. juni 2010

Nytt husnummer og wallsticker på melkespann

Et lite livstegn fra meg. Har utrolig dårlig bloggsamvittighet, men bytte av jobb og bryllupsplanlegging har tatt det meste av min tid. Men onsdag gikk jeg ut i ferie, så forhåpentligvis får jeg nå litt mer tid til blogging.

Dagens innlegg er om vårt nye husnummer. Ettersom planen er at vi neste sommer skal male huset hvitt, så har vi ikke gått til innkjøp av et ordentlig husnummer enda. I stedet fikk jeg ideen om å klistre noen tall på den hvite blomsterurnen jeg har på veggen ved ytterdøren. Bestilte derfor tallet 82 hos Hilde Heimdal og med rask levering - som vanlig - ble det sporenstreks nytt husnummer. Me like:)


Jeg var også så heldig å vinne den flotte wallstickeren Velkommen til hytten - også den fra Hilde Heimdal. Vi har ikke hytte selv, men jeg meldte meg på konkurransen fordi jeg kunne tenke meg å gi den i gave til en tidligere kollega som har betydd mye for meg i den jobben jeg nettopp forlot. Jeg ble derfor ekstra glad da jeg vant. Jeg klistret teksten på et melkespann og det ble kjempefint! Tror det kommer til å bli flott på hytten hennes på Tjøme.


Nå skal jeg lage ferdig bordmappene til bryllupet. Kun tre uker igjen i morgen. Iiiiik!!!!

Ha en flott kveld!

2 kommentarer:

  1. Søta! Lykke til med bryllup og ny jobb når du starter der! Er spent på å høre hvor du skal jobbe??!!!!
    Klem Hegepia

    SvarSlett
  2. Hei jenta:) Blir samme jobb bare i Fr. stad. Blir godt med kortere reisevei:) Nå nærmer bryllupet seg ja. Iiiiik:) Stor klem

    SvarSlett

Så hyggelig at du legger igjen noen ord:)