søndag 13. juni 2010

Bryllupshelg i Venezia

Nå nærmer bryllupet seg med stormskritt. Merker at sommerfulgene begynner å gjøre sitt inntog i magen (som jeg prøver å få flat til den store dagen, he he). Vi har først og fremst ønsket oss reisegavekort til bryllupet vårt slik at vi forhåpentligvis kan få råd til en bryllupsreise. Ikke vet vi om vi eventuelt vil få barnevakt heller (noe vi heller ikke har fått til vårt eget bryllup enda, noe jeg merker begynner å stresse meg enormt).

Vi ønsker likevel å feire oss selv som mann og kone - og da uten barn - og har dermed tatt oss råd til en helg i Venezia rett etter bryllupet:) Vi har lenge drømt om å dra til Venezia, og hva er vel ikke mer romantisk enn å seile nedover kanalen som nygifte i en gondol:)

Vi har booket en junior suite på Hotel Al Ponte Dei Sospiri. Hotellet ligger meget sentralt, rett ved kanalen og er i 1600-talls venezisk stil. Frokosten serveres på rommet og ut ifra bildene ser det aldeles nydelig og romantisk ut:)


Vi gleder oss enormt!

Ha en herlig søndag!

3 kommentarer:

  1. Så herlig! :) Det er godt å reise bort med en gang, vi reiste til Firenze to dager etter bryllupet. Herlig! :)

    Nå feiret vi smått, men vi hadde med oss Hedda. La henne til å sove til (nesten) normal tid i rommet ved siden av. Så tok mamma henne med seg hjem når de dro.
    Alternativet er vel søsken av venner, eller venner som ikke skal i bryllupet - men om de ikke kjenner minsten er det vel best å la de passe ham et par ganger først... ;)

    Lykke til i jakten! :)

    SvarSlett
  2. Hei Vibeke!

    Ja, jeg har vurdert å ha ham me, men det er bare det at han er SUPER mammagutt om dagen, og det betyr klatring oppå meg hele tiden. Pluss at han driver og drar meg i fingeren og vil ha meg med hit og dit hele tiden, så er redd det vil ødelegge litt. Men må vi så må vi jo, og da må vi bare tilpasse oss:)

    Takk for gode tips:)

    SvarSlett
  3. Der så det flott ut! Skjønner godt at du glerder deg ♥

    Klem line

    SvarSlett

Så hyggelig at du legger igjen noen ord:)