mandag 28. juni 2010

Avduking av GIVEAWAYPREMIE:)

Det er bare noen dager igjen av min giveaway og tiden er inne for å avsløre hva som er premien..... Etter å ha jaktet på skatter i låven falt valget på en flott trekasse.

Jeg hadde med glans klart å bruke denne til noe selv, men har mer lyst til å gi den bort til en trofast følger av bloggen min:) Håper dere liker premien!!!

Det er fortsatt mulig å melde seg på giveawayen HER. Jeg trekker den heldige vinneren 1. juli.

Ellers kan jeg jo nevne at jeg ble drukket ut i helgen. Jentene hadde fått i oppdrag av min forlover å finn noe brukt jeg kunne pusse opp eller bruke på en kreativ måte, og jeg skal si dere at jentene fant de herligste ting. Hva jeg nå er den heldige eier av skal jeg viser dere i løpet av de nærmeste dagene.

Ha en fortsatt fin kveld:)

7 kommentarer:

  1. Oi, så fiiiin flaskekasse! <3
    Den ønsker jeg meg! :D

    Gratulerer med vel overstått utdrikningslag også! Gled deg masse til bryllupsdagen din! Spar på den som den mest verdifulle skatt - og legg gjerne fram en bunke engangskameraer som dere selv samler inn og fremkaller senere. De gjorde vi, og de bildene er nesten de beste ;)
    ...jeg har lyst til å gifte meg en gang til, jeg... Mon tro om vi skal ta en runde med kjole, stas og fornying av løfter? ;)

    SvarSlett
  2. For en herlig kasse :) Kjempegevinst vil nå jeg si..

    Så morro med utdrikkingslag :) Spennende å se hva du ble den lykkelige eier av..

    Nyt sommerkvelden!

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  3. Fantastisk flott gevinst,
    så nå krysser jeg det jeg har av fingre og tær for at jeg kanskje blir den heldige vinneren ;-)

    Så morsom ide fra forloveren din da,
    gleder meg til å se hva du fikk!!!

    Klem Karianne

    SvarSlett
  4. Du er gal som lodder ut den flotte kassa!!! Skjønner jeg skulle hatt meg en blogg:-)

    Ønsker deg en super dag!

    Klem fra Karianne

    SvarSlett
  5. Eller gal er kanskje feil å si, men superduper snill som gir den bort!!! :-)

    Klem fra meg igjen:-)

    SvarSlett
  6. Karianne, du kan være med på giveaway selv om du ikke har blogg vet du:) Skriv en kommentar under giveaway-innlegget så har du 1 lodd:) Klem

    SvarSlett
  7. Kjempefin kasse!

    Artig med utfordringa fra jentegjengen da!

    Sommerklem fra Lottemora

    SvarSlett

Så hyggelig at du legger igjen noen ord:)