søndag 16. mai 2010

Mini-makeover

Ved oppstart av eksamen "feiret" jeg med litt loppis og endte blant annet opp med et oppbevaringsskrin til sysaker. Jeg var litt usikker på fargen og hadde opprinnelig tenkt å male det antikkhvitt, men etter at det har stått i stua en stund så har jeg begynt å like den sarte grønnfargen.

Så foreløpig har det kun blitt en minimakeover i form av nye knotter.

Føler meg litt vågal som har kjøpt blomsterknotter, he he, men synes egentlig det ble litt fint jeg:)

Nå får jeg vel nesten fortsette med eksamensoppgaven. Har det med å finne på andre ting... Ha en flott dag og en supert 17. mai-feiring!

4 kommentarer:

  1. heisann! for et flott syskrin! synes det var kjempefin farge på det slik det er, og sjarmerende med nye knotter:) fortsatt god helg!

    SvarSlett
  2. Kjempefint med den fargen! I "gamle dager" brukte de den mye. "Pen eplegrønn" kalte bestefar den.
    Jeg har også et sånt skrin og er veldig glad i det. :)

    http://togenerasjoner.blogspot.com/2010/05/morsdag-i-amerika.html

    SvarSlett
  3. hei hei!
    Du må ikke finne på å male det! Trodde du hadde malt det i den fargen jeg!
    Likte fargen, den var så dus og lekker :)

    Isabelle

    SvarSlett
  4. Hei
    For en fantastisk side du har, og inspirerende.. du er jammen bra kreativ :)

    Måtte bare legge deg som følger!

    Ha en fortsatt super 17mai kveld :)

    SvarSlett

Så hyggelig at du legger igjen noen ord:)