tirsdag 25. mai 2010

Giveaway


Da har jeg passer 5000 besøkende og feirer med min første giveaway:) Yeaaaah! Premien er klar, men foreløpig forblir den en hemmelighet! Men kan hinte om at det er et funn fra gården:)

Jeg ønsker at nettopp DU skal være med. Du kan få totalt tre lodd, og da må du gjøre følgende:
1. Legge deg til som følger (1 lodd)
2. Linke dette innlegget med bilde på bloggen din (1 lodd)
3. Legge bloggen min i blogglisten din (1 lodd)

Husk å skrive i kommentarfeltet hvor mange lodd du tar. Gleder meg til å sette i stand premien til dere, og ikke minst gleder jeg meg til å forhåpentligvis møte nye venner her i blogglandia. So spread the news!

Trekning er 1. juli! LYKKE TIL:)

Ha en strålende dag!

67 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye med besøkene!!
    Så koselig med giveaway da :)

    Jeg vil gjerne være med:D Og siden jeg er følger fra før, har jeg sikret meg 3 lodd :)

    Ha en fortsatt strålende dag!

    SvarSlett
  2. Gratulerer med mange besøk, så flott.

    Spennende GiveAway! Jeg er gjerne med og tar 3 lodd, har linket, følger og du ligger i bloglisten min :)

    Ha en super dag!

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  3. Jeg blir gjerne med i trekninngen! Har linket i sidebaren på bloggen min, og følger er jeg jo allerede, så det blir 2 lodd på meg!

    Klem

    SvarSlett
  4. Fro, det blir 3 lodd det altså:) Takk for at du er med!

    SvarSlett
  5. Hihi...ja, det er jo bare jeg som ikke kan telle... ;)

    SvarSlett
  6. Gratulerer så mye, blir gjerne med i trekningen her. 1 lodd på meg, linker i bloggen m bilde. Ønsker deg en strålende uke :-)

    SvarSlett
  7. Gratulerer masse med mange besøkende!!♥
    Takk for koselig hilsen hos meg!♥
    Jeg blir med å feirer deg vet du .)

    3 lodd på meg, takker så mye :)
    dette blir spennende!♥
    En flott dag ønskes deg!:)
    Klem fra meg, Anki

    SvarSlett
  8. Jeg tar 3, men har ikke blogg! :)
    Elisabeth;)

    SvarSlett
  9. Heihei, jeg blir gjerne med:o)
    Tar 2 lodd, takk!

    Klem Line

    SvarSlett
  10. Jaaaa vil gjerne være med jeg gøøøy :o)

    Klem Hilde :o)

    SvarSlett
  11. Hei, ett lodd på meg. (linker) Håper du får en fin sommer på gården med familien din. Og NÅ blir det vel snart varmt!!!

    SvarSlett
  12. Hei hei :)

    Gratulerer med 5000 besøkende :)

    Jeg deltar og tar 3 lodd :)

    SvarSlett
  13. Hei,
    jeg vil gjerne ta et lodd. Dette var en ny blogg for meg, må utforske litt ;)

    SvarSlett
  14. Jeg er med med 3 lodd :-)

    SvarSlett
  15. Hei! Gratulerer med både en fin blogg og 5000 besøkende! Jeg blir gjerne med og tar 3 lodd. Ha en fin helg! Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  16. Hei.

    Gratulerer så masse. Jeg er med og tar 3 lodd. Her er innlegget: http://konkurranseblogg.blogspot.com/2010/05/giveaway-hos-jeanines-drm.html

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  17. Hei Jeanine!

    GRATULERER med mange beøskende ;-)
    Tar med meg 3lodd http://www.facebook.com/merete.korsgaard og legger link på facebook siden min
    Ønsker deg en riktig GOD HELG!

    Mvh Merete (m-korsg@online.no)

    SvarSlett
  18. Hei, fin blogg du har :)

    Jeg tar et lodd og legger meg til om følger:)

    Lykke til med bryllup til sommeren :)

    SvarSlett
  19. Hei, så flott med så mange besøkende, tar et logg har linket til min blogg.
    Lørdagshilsen
    Marianne

    SvarSlett
  20. Gratulerer med et flott besøkstall :-D

    Jeg blir gjerne med på din give away, og premien høres jo spennende ut!!! 3 lodd på meg!

    Har en liten give away inne hos meg også hvis du har lyst!

    Klem Karianne

    SvarSlett
  21. Har ikke blogg ennå, men følger gjerne din, 1 lodd til meg.
    Kaster en neve vinnerstøv over meg selv og håper dette går min vei!!
    Ønsker deg en riktig god sommer!

    mari_gull(ætt)yahoo.no

    SvarSlett
  22. Veldig koselig blogg! Slenger meg med på giveawayen med et lodd takk!

    SvarSlett
  23. Hei!

    Så fint at jeg fant den koselige bloggen din!
    Hit kommer jeg gjerne igjen!

    Jeg prøver lykken med 3 lodd!

    Klem fra Hanne

    SvarSlett
  24. Koselig å komme inn på den koselige bloggen din!!! Tar gjerne 3 lodd jeg... Og ønsker deg en riktig fin søndag!!!!
    klem

    SvarSlett
  25. 3 lodd på meg...ser spennende ut premien:)
    kos deg..her er det bare stress:(
    eddaKlemmer

    SvarSlett
  26. Gratulerer med jubileet. Tar 1 lodd i trekningen :)

    SvarSlett
  27. Hei!
    Gratulerer!
    Jeg blir gjerne med, og går for 3 lodd!

    Bli gjerne med på min give away :)

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  28. Hei, hei! Jeg blir med og tar tre lodd! Koselig blogg du har!

    SvarSlett
  29. Blir gjerne med 1 lodd til meg :) linker fra siden min :) ha en flott dag

    SvarSlett
  30. Jeg blir gjerne med i trekningen - jeg tar 3 lodd!

    Ha det fint i kveld!

    ♥ Siljemor

    SvarSlett
  31. Hei!

    Vil veldig gjerne vera med med 2 lodd, kommentar og link:)

    Klem frå Christine

    SvarSlett
  32. Hei!
    Jeg tar 3 lodd!
    Fin blogg du har!

    SvarSlett
  33. Jeg følger, linker og lister :D
    Det blir 3 lodd, det :D

    Herlig at jeg ramla over bloggen din, for her var det mye fint å hvile øya på :D

    SvarSlett
  34. Hei :) Gratulerer med mange besøkende! :)
    Følger, linker, skriver og tar 3 lodd :)
    Klem fra Monica

    SvarSlett
  35. Jeg vil gjerne være med, elsker "gårdsskatter" så krysser fingrene.
    God helg.
    Mvh Nina
    ninasjoevold@yahoo.no

    SvarSlett
  36. Så gøy!! 3 lodd på meg!

    SvarSlett
  37. Hei!!
    Jeg blir med!!
    3Lodd tar jeg!!
    Linker og følger!!
    Ha en flott helg:)
    Klem Mona

    SvarSlett
  38. Hei. Eg vil gjerne vere med. og tar 3 lodd:)

    SvarSlett
  39. Hei
    Jeg vil gjerne være med. Følger bloggen din, så da tar jeg 2 lodd.

    SvarSlett
  40. Blir gjerne med jeg, 2 lodd :)

    SvarSlett
  41. Gratulerar!!!!!
    Jag är gärna med i utlottningen.
    Klem
    Britt
    britt.jonesig@telia.com

    SvarSlett
  42. Hei, hei - trege meg... ;)

    Det blir visst to lodd på meg,jeg er følger og du ligger dermed på listen min. :)

    Herlig syrinbusk - heldige deg!!!

    Vibeke :)

    SvarSlett
  43. Hei! Jeg har lagt meg til som følger - og takker for ett lodd :-)

    SvarSlett
  44. Hej!

    Jeg deltager med 3 lod :)

    Kærlig hilsen
    Natalie

    SvarSlett
  45. hei.koselig blogg du har jeg er med ,2 lodd på meg..klem fra åshild

    SvarSlett
  46. hei jeg vil også gjerne være med 3 lodd på meg også. håper du også har lyst til å komme en tur innom meg også..
    lykke til med bryllupet og bryllups reisen..

    klem turboks mammaen

    SvarSlett
  47. Spennende med hemmelig premie. Jeg blir gjerne med å feire over 5000 besøk og linker også inne hos meg.

    SvarSlett
  48. Heisann!

    Jeg vil gjerne være med på din give away med 3 lodd:o)

    Jeg har linket give awayen din på bloggen min: http://hekle-hulen.blogspot.com/p/give-aways.html

    Jeg har også en give away på bloggen min hvis du vil være med:o)

    SvarSlett
  49. Eg e med med 2 lodd.

    Har og ein give-away hvis du vil være med på den :o)

    SvarSlett
  50. Gratulerer!

    Jeg har laga link på bloggen min, og tar et lodd

    Sommerklem

    SvarSlett
  51. Gratulerer!
    Har lagt meg til som følger, og tar derfor ett lodd. Giveaway på min lappe-blogg også, stikk gjerne innom.

    SvarSlett
  52. Gratulerer med mange besøkende!

    1 lodd til meg.

    mf.i@hotmail.com

    SvarSlett
  53. Jeg vil være med og trekker ett lodd! Håper det er vinnerloddet :D

    God sommer!

    SvarSlett
  54. Gratulerer med så mange besøkende :D
    Et lodd til meg :) Ha en fin sommer!

    SvarSlett
  55. Gratulerer med mange besøk på den flotte bloggen din :o)

    Ett lodd til meg :o)

    SvarSlett
  56. Gratulerer med 5000 besøkende, 1 lodd til meg :)

    SvarSlett
  57. Hei!
    Gratulerer med så mange besøk! :) Jeg vil gjerne være med. 3 lodd til meg.
    Hilsen Frieblonder

    SvarSlett
  58. Hei!

    Ikke rart du har mange besøk! Alltid noe nytt og spennende når vi stikker innom:-)
    Tar gjerne 1 lodd jeg da:-)

    Klem fra Karianne N

    SvarSlett
  59. Hei!
    Gratulerer med så mange koselige besøk :)
    Jeg vil være med og tar 3 lodd! Spennende å ikke vite hva premien er - krysser fingrene for at det er min tur denne gangen :)
    God sommer!
    Klem Martemora

    SvarSlett
  60. lagt meg til som følger:) 1 lodd:):)

    SvarSlett
  61. JA TAKK; 1 lodd:-)

    Camilla
    privatrett@hotmail.com

    SvarSlett
  62. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett

Så hyggelig at du legger igjen noen ord:)