mandag 24. mai 2010

Forsøk på stilleben

Jeg synes som oftest at salongbordet er et eneste stort kaos med et titalls trykkerter, en tåteflaske her og en Handy Manny-kopp der. Pluss et par mobiler, fjernkontrollen til varmepumpa og noen spillcover.

Jeg har tidligere prøvd å dandere bordet med blomstervaser og lysestaker, men det er veldig lett å flytte disse rundt på bordet slik at fjernkontrollene ligger der hvor det er mest hensiktsmessig. Det ser ikke akkurat ut som et gjennomtenkt stilleben.

Så i et forsøk på å kapre i hvert fall en halvdel av bordet har jeg prøvd meg på et stilleben på et stort serveringsbrett.

Jeg synes det ble fint, men tiden får vise om også dette må vike for fjernkontrollene.

Men foreløpig har man her hjemme skjønt at det ikke skal legges fjernkontroller oppi dette brettet (selv om jeg fant en USB-kabel der her om dagen).

Håper dere nyter pinsen. I dag blir det familiemiddag her hjemme med rådyrgryte, poteter med bacon og hvitløk og fløtesaus med kantarell:)

4 kommentarer:

  1. Flott stillben:)skulle gjerne vært påmiddag hos deg..nam nam...
    eddaKlemmer

    SvarSlett
  2. Du må ha lykke til med pynten din, fint var det i alle fall :)
    Velkommen til give away hos meg :)
    Trude :)

    SvarSlett
  3. Flott stilleben ♥
    Og for en herlig middag dere skal ha i dag, uuummm, skulle gjerne byttet, vi skal ha laks i folie, godt det og, men kan ikke måle seg med deres middag:o)

    Nyt dagen og middagen:o)

    Klem Line

    SvarSlett
  4. Tror nok du får ha pynten din i fred, litt respekt må jo vises husfruen =)

    SvarSlett

Så hyggelig at du legger igjen noen ord:)